Funkce a řešení MediaHouse INT

Všechny popisované prvky prvky, součásti základní registrace jsou ovladatelné ze strany klienta po zadání přidělenéno jména a hesla z adresy

akce

Akce a slevy na Interier.com

Umožňuje vkládat do systému a za určitých podmínek i na váš web aktuální akční nabídku. Obsahem akce je nějaká aktuální nabídka za výhodnou cenu. V zadání akce se nastavuje reálný časový interval začátku a konce akce. Po jeho uplynutí se akce sama skryje, nehrozí tedy nebezpečí zastarání akce.Oba hlavní vyhledávací roboty akce indexují, takže při dobrém zadání správného názvu a kvalitní konstrukci textu nabídky můžete najít svoji akci na předních pozicích na výrazy (klíčová slova), uvedená názvu akce.

 

novinky

Novinky interier.com

Umožňuje vkládat do systému a za určitých podmínek i na váš web aktuální novinku – pozvánku na výstavu, otevřeni nové prodejny, zavedení nového sortimentu atd. V zadání novinky se nastavuje reálný časový interval začátku a konce. Po jeho uplynutí se novinka sama skryje, nehrozí tedy nebezpečí zastarání akce. Oba hlavní vyhledávací roboty Google i Seznam novinky pravidelně indexují, takže při dobrém zadání správného názvu a kvalitní konstrukci textu nabídky můžete najít svoji akci na předních pozicích na výrazy (klíčová slova) uvedená názvu akce.

 

inspirace

¨

Inspirace interier.com

Inspirace je krátký doporučující článek, jehož obsahem by měl být nejlépe nějaký zajímavý tip. Nejúčinnější inspirace obsahuje cca 10 – 15 vět, doplněných obrázkem a odkazem na stránku s podrobnými informacemi. Oba hlavní vyhledávací roboty inspirace indexují, takže při dobrém zadání správného názvu a kvalitní konstrukci textu inspirace můžete najít svoji adresu na předních pozicích na výrazy (klíčová slova) uvedená názvu inspirace.

 

prioritní zápis

Prioritní zápis Interier.com

Jedná se o klasický přednostní zápis v rubrice nebo kategorii, katalogové části www.interier.com

 

firemnízápis

Oborový zápis interier.com

Firma může být zapsána do libovolného počtu oborů a kategorií. Za správnost svého zápisu zodpovídá firma, která současně mlže své zařazeni do oboru a kategorií kdykoliv on-line měnit

 

post_Interier

Post FB interier.com

Facebookový magazín facebook.com/interier.com je dnes se svými více než 29 000 fanoušky (70% ve věku nad 25 let!) reálné facebookové medium s vysokým vlivem a skvělou konverzí pro své přispěvatele. Více než 2500 fanoušků má magazín také na Slovensku. Příspěvek (post) můžete vkládat svým jménem jedenkrát týdně. Maximálně čtyřikrát ročně vložíme post o vaší firmě jménem admina a reálně zasáhne zpravidla víc jak 1850 čtenářů. Buďte připraveni na to, že příspěvek může odstartovat reakce a vy byste se měli včas zapojit a diskusi si udržet aktivní.

Vzhledem k tomu, že fanoušci stránky projevuji dlouhodobý zájem o informace z oblasti zařizováni bydlení, interieru a dalších aspektů spojených se stavbou, rekonstrukcí a bydlením, vyvolá uveřejnění postu na naší stránce v cílové skupině vždy vyšší reakce a čtenost než na vašich vlastních facebook stránkách.

Navíc jde o kvalitní zpětný odkaz, pravidelně indexovaný robotem Google, zvláště v případě rozvinuté diskuse a vysokého počtu „likes“ a „shares.“

 

post_ZS

Post FB Životní styl

Facebookový portál facebook.com/zivotnistyl je dnes se svými téměř 13 000 fanoušky (70% ve věku nad 25 let!) reálné facebookové medium. Příspěvek (post) můžete vkládat svým jménem jedenkrát týdně. Maximálně čtyřikrát ročně vložíme post o vaší firmě jménem admina a reálně dosáhne zpravidla víc jak 1850 přečtení. Buďte připraveni na to, že příspěvek může odstartovat reakce a vy byste se měli zapojit.

Vzhledem k tomu, že fanoušci stránky projevuji dlouhodobý zájem o informace z nejrůznějších oblasti životního stylu jako je zařizováni bydlení, interiéru , ale i zahrada, cestování, zdravá výživa atd., vyvolá uveřejnění postu na naší stránce v cílové skupině vždy vyšší reakce a čtenost než na vašich vlastních facebook stránkách.

Navíc jde o kvalitní zpětný odkaz , pravidelně indexovaný robotem google, zvláště v případě rozvinuté diskuse a vysokého počtu „ likes“ a „shares.“

 

firemni

Firemní článek na Životní styl

Náš www.zivotnistyl.cz je klasický internetový obsahový magazín. Četnost jednoho článku se pohybuje v rozsahu 1500 – 20 0000 přečtení dle tématu, stylu a doby působení. Umožňuje vám uveřejnit zdarma/ v rámci registrace/ až 4 firemní PR články nebo zprávy ročně. v sekci firemní články.

Rozšířenou možností je zpoplatněná publikace kvalitního článku na redakční stránce.

Veškerý obsah je spolehlivě indexován vyhledavači a při správném zadání přináší vysokou cílovou konverzi.

 

inzerat

Inzerát na Životní styl

V rámci registrace můžete v aminu vytvořit obrázkový inzerát a rozhodnout o jeho umístěni v rubrice dle obsahu. Inzerát obsahuje obrázek, text inzerátu v délce 255 znaků a odkaz na naši udanou stránku.

Inzerát se poté zobrazuje v pravidelné rotaci s ostatními inzeráty u článku vybrané rubriky. Inzerát je možno libovolně měnit, střídat nebo doplňovat.

Vždy je možné mít najednou pouze jeden inzerát k jedné registraci.

 

pod-clankem

Adresář Životní styl

Je krátký firemní popisek pod články v dané rubrice s upoutávkou na prolinkem na vaší stránku. Text  vytváříte samostatně v adminu stejně jako umístění v rubrice. Váš záznam rotuje spolu dalšími z uvedené rubriky

 

poradna

Poradna

Umožňuje čtenářům ptát se na věci, které je z oboru zajímají . Garantujeme odpověď do 24 hodin. Prakticky to probíhá tak, že po příchodu dotazu náš administrátor vyrozumí firmy zapsané v příslušném oboru s tím že v Poradně se objevil dotaz z klientova oboru. Není výjimkou, že se sejdou i tři odpovědi o tří různých klientů.

Ve všech případech se jedná o kvalitní možnost vyjádřit svůj názor a uveřejnit je j spolu s kontaktem na svou firmu, což má dopad jak reklamní, tak pro tvorbu zpětných odkazů. V odpovědi lze standardně uvádět i hypertextový odkaz.

 

sponzorovany

Sponzorovaný post FB interier.com  nebo Životní styl  (za příplatek)

Facebookový portál facebook.com/interier.com je dnes se svými vic jak 29 000 fanoušky (70% ve věku nad 25 let!) reálné facebookové medium. Váš post vložíme jménem admina a podpoříme tří nebo sedmidenní PPC kampaní tak, že se zobrazí přátelům naší stránky a také přátelům těchto přátel s doporučením přítele. Reálně dosáhne tato malá kampaň víc jak 500 000 zobrazení, 100000 – 250 000 přečtení a zpravidla bohatou diskusi. Buďte připraveni na to, že příspěvek může odstartovat reakce a vy byste měli reagovat .

Vzhledem k tomu, že fanoušci stránky projevuji dlouhodobý zájem o informace z oblasti zařizováni bydlení, interieru a dalších aspektů, vyvolá sponzorované uveřejnění postu na naší stránce v cílové skupině vždy řádově vyšší reakce a čtenost než na vašich vlastních facebook stránkách.

Navíc jde o kvalitní zpětný odkaz, pravidelně indexovaný robotem google, zvláště v případě rozvinuté diskuse a vysokého počtu „ likes“ a shares“, které se často pohybuji ve stovkách .

Nejlepších výsledků dosáhnete zajímavým obsahem kampaně s předpokladem širokého zapojení čtenářů.

 

redakcni

Redakční článek na Životní styl (za příplatek)

Uveřejnění vámi dodaného článku na redakční straně s případným vloženým odkazem. Článek se zobrazuje minimálně týden na titulní straně magazínu, takže je spolehlivě indexován vyhledávacími roboty, poté je trvale umístěn v rubrice dle svého obsahu.

Zvláště v tomto případě vyžadujeme unikátní text bez duplicit jinde na internetu.

 

banner

Banner interier.com nebo Životní styl (placená služba)

Jedná se o klasické umístění banneru na titulní a dalších stranách www.interier.com nebo www.zivotnistyl.cz Cena je stanovena dohodou dle aktuálního počtu zobrazení, vždy ale nižší, než standardně nabízená.

 

ppc

PPC kampaň

U nás jde především o PPC kampaně na facebooku. Nasazujeme je především, jako součást sponzorovaného postu v doporučené délce trvání cca 7 dní Ve všech případech kampaň vymyslíme, nasadíme a po spuštění se o kampaň každodenně staráme a případně redigujeme. Za příplatek zajistíme i kvalitní komunikaci na Facebook profilu klienta při vzniku diskuse.

Další způsob užití je klasická PPC podpůrná kampaň pro rozšíření akčního sdělení nebo třena pro zisk fanoušků stránky v libovolné délce trvání kampaně.

Třetí způsob užití je spolu se soutěží zpravidla na jeden měsíc v případě, že klient potřebuje nastartovat provoz a získat kvalitní fanoušky pro svoji vznikající facebook stránku. Na závěr kampaně dostává klient grafické vyhodnocení účinnosti kampaně.

 

soutez

Soutěž na Facebooku

Tradičně účinný startér nových facebook stránek klienta. Klientovi umožňuje rychle nabrat kvalitní fanoušky své stránky pro zahájení účinné komunikace. Soutěž je zpravidla organizována na jeden měsíc a doplněna podpůrnou PPC kampaní.

V průběhu soutěže se postaráme o tvorbu scénáře soutěže, nasazení kampaně nebo případnou korekci obojího „za běhu“ pro doladění kvalitních výsledků. Doporučujeme spolu s vedením soutěže a PPC kampaně objednat také měsíční vedení a monitoring FB stránky klienta.

Soutěží zpravidla dosahujeme pro klienta těchto výsledků: 9 mil zobrazení inzerátu, 4000 kliků na FB stránku klienta , cca 400 + nových fanoušků a cca 400+ prokliků do www stránek klienta.

 

soutez

Nábytkářský informační server NIS

Úplné kompendium informací o nábytku, jsme připravili a vedeme ve spolupráci s Ústavem nábytku MENDELU od roku 2013. Zdrojem vysoké návštěvnosti jsou mimo odborné a školské veřejnosti také zájemci o problematiku nábytku a poradenství.

Server umožňuje registraci českých nábytkářských výrobních subjektů, prodejců českého nábytku, designérů a architektů a také soudních znalců v oboru nábytek. Registrace je možná buď samostatně, nebo jako součást Mediahouse INT.

 

soutez

Banner n-i-s.cz

Podmínkou umístění banneru na serveru NIS je být českým nábytkářským subjektem.

Cena je dána počtem aktuálních zobrazení za uplynulé 3 měsíce dle Google analytics CPT = 100,-Kč plus jednorázová cena za nasazení 500,-Kč. Součet fakturační ceny je minimálně 1000,-Kč.

Minimální doba umístění banneru je 1 měsíc.

 

soutez

Post na FB Český nábytek

Facebook magazín Český nábytek startoval v únoru 2014 a sdružuje stále početnější skupin zájemců o český nábytek. Je postaven na spolupráci s NISem a jeho cílem je propagovat český nábytek, tedy nábytek vyráběný v České Republice, mapovat místa prodeje českého nábytku a ve spolupráci s NISem zvyšovat poučenost zájemců o český nábytek o to, jak je to s kvalitou a bezpečností nábytku obecně.

Fanoušci, členové skupiny Český nábytek velmi dobře reaguji na posty z oblasti výroby a prodeje českého nábytku a fungují jako opinon makers, pro své přátele. I tady platí stejná možnost postování vašim jménem jedenkrát týdně.

Maximálně čtyřikrát ročně vložíme post o vaší firmě jménem admina . Jde o kvalitní zpětný odkaz, pravidelně indexovaný robotem Google, zvláště v případě rozvinuté diskuse a vysokého počtu „likes“ a „shares.“

 

soutez

Sponzorovaný post na FB Český nábytek

Podmínkou je být český nábytkářským subjektem. Váš post vložíme jménem admina a podpoříme tří nebo sedmidenní PPC kampaní se sociálním zobrazením, tedy tak, že se zobrazí přátelům naší stránky a také přátelům těchto přátel s doporučením přítele. Reálně dosáhne tato malá kampaň víc jak 300 000 zobrazení, 30000 – 50 000 lidem a zpravidla bohatou diskusi. Buďte připraveni na to, že příspěvek může odstartovat reakce a vy byste měli reagovat.

Vzhledem k tomu, že fanoušci stránky projevuji dlouhodobý zájem o informace z oblasti zařizováni bydlení, interieru a dalších aspektů, vyvolá sponzorované uveřejnění postu na naší stránce v cílové skupině vždy řádově vyšší reakce a čtenost než na vašich vlastních facebook stránkách .

Navíc jde o kvalitní zpětný odkaz, pravidelně indexovaný robotem google, zvláště v případě rozvinuté diskuse a vysokého počtu „ likes“ a shares.“

Vyberte si řešení, které vám bude vyhovovat